Als u vragen heeft staan wij u uiteraard altijd graag per e-mail te woord. Maar sommige vragen zijn al door andere klanten van ons gesteld. Om uw tijd te besparen staan onze meest gestelde vragen hier onder op een rij.
Over Roasthouse
– Wat doet Roasthouse aan duurzaamheid?
Bij Roasthouse hebben we duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Door hechte connecties met onze leveranciers zorgen wij ervoor dat onze koffie op een duurzame manier verwerkt en gebrand wordt.
– Waarom kiezen voor Roasthouse?
Bij Roasthouse worden alleen de beste koffiebonen geselecteerd. Door onze aangename handelswijze kunt u dankbaar gebruik maken van de versheid, beschikbaarheid én kwaliteit van onze koffie. Wij bieden u de mogelijkheid de koffie in losse zakken te bestellen, of uw koffie bevoorrading door ons te laten verzorgen. Doordat wij direct uit de branderij leveren, heeft u op elk gewenst moment de lekkerste en meest verse koffie in huis. Deze kwaliteit combineren wij met eerlijke prijzen, waardoor de koffie voor iedereen toegankelijk is. Zo creëren wij voor u de beste ervaring.
Koffie
– Wat is de houdbaarheid van verse koffie?
Wij adviseren altijd om een geopende verpakking binnen 4 weken op te drinken. Maar het is niet zo dat ze na 4 weken niet meer drinkbaar zijn. De kwaliteit van een geopende verpakking gaat na een week of 2 langzaam achteruit. Het is ook een beetje afhankelijk van hoe de koffie bereid wordt. Bij het gebruik van volautomaten zul je het minder snel merken dan bij het gebruik van halfautomaten.
Bestelling & Levering
– Waar blijft mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling bij ons is geplaatst voor 14:00 wordt deze de volgende werkdag bij u thuisbezorgd. Zodra uw bestelling onderweg is ontvangt u een track and trace code waarmee u uw bestelling eenvoudig kunt volgen.
– Hoelang is de levertijd?
Op bestellingen die voor 14:00 gedaan worden hanteren wij een levertijd van een werkdag. Na 14:00 wordt uw bestelling binnen twee werkdagen geleverd. Sporadisch kan het zijn dat uw bestelling door drukte wat vertraagd is. Hou daarom de track and trace code in de gaten die u per mail ontvangt.
– Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling onderweg is ontvangt u van ons een track and trace code. Hiermee kunt u uw bestelling eenvoudig volgen.
Abonnementen
– Hoe sluit ik een abonnement af?
Op onze site vindt u een kopje abonnementen. Hier kunt u allereerst een keuze maken uit de koffiesmaak. Vervolgens kunt u de keuze maken uit hoeveel koffie u hoe vaak wilt ontvangen. Dit is later in uw account nog eenvoudig aan te passen. Mocht u nog niet zeker weten welk van onze koffiesmaken u het meest lekker vindt, kunt u altijd ons proefpakket proberen. Hierbij krijgt u een selectie van onze koffiesmaken waarna u een keuze kunt maken.
– Wat zijn de voordelen van een abonnement?
Bij een abonnement kunt u eenvoudig aangeven wat uw wensen zijn en dan zorgen wij dat uw koffie op de door u gewenste momenten wordt geleverd. Daarnaast krijgt u bij het afnemen van een abonnement 10% korting.
– Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
U kunt uw abonnement te allen tijde eenvoudig opzeggen in uw account. De annulering gaat per direct in.
– Kan ik mijn abonnement aanpassen?
Ja, in uw account kunt u eenvoudig de soort koffie, maling, het gewicht en de leverfrequentie aanpassen.
– Ik heb teveel/te weinig koffie, wat nu?
Mocht u niet uitkomen met uw koffie tijdens de contractperiode raden wij u aan uw abonnement in uw account aan te passen en eventueel tijdelijk een zak extra te bestellen. Tevens kunt u uw abonnement eenvoudig een maand bevriezen als u denkt te veel koffie over te houden.